Sjömanbiffen Devon!

Publicerade det här inlägget för flera dagar sedan, men det kom aldrig upp så jag lägger in det nu istället.


Idag är kanske inte den allra bästa dagen för att vara en hundägande småbarnsförälder utan bil och körkort.
Ja menar, Devon vill kissa vare sig det snöar eller ej. Tyvärr.
Det blåser, snöar och är "Kallt som i en isbjörns rövhål" (citat; Johan Glans)
Nathalii ligger ju varmt och skönt nere i vagnen sin, så jag la bara ner en extra filt och tog på regnskyddet så att det inte skulle snöa eller blåsa in på min lilla ängel.
Sen byltade jag på mig själv som tusan och slängde på Devon ett täcke så var vi fit for fight!
Devon är inte så förtjust i att ha täcke men jag var tvungen att gå och handla och han fryser om han ska sitta still utan täcke.
Fast visst är han rätt stilig ändå, min lilla prick?

Tonny skrattar åt honom och säger att han ser ut som en sjöman, vår lilla sjömansbiff! =)


Vi kom iallafall iväg på en prommenad och jag lyckades även skynda in på ICA och handla en snabbis.
Sen så fick vi 2 Wallander filmer från Lovefilm idag, så det blir säkert lite filmtittande ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0