To do!

Idag har jag alldeles för mycket att göra.
Vet inte riktigt hur jag ska hinna med mig. (kanske stänga av datorn vore ett bra första steg?)
Lillasyster Ellen kommer iallafall hit så hon kanske hjälper mig att baka lite. =)

*Baka
-lussebullar
-saffranslängd
-saffranslängd med mandelmassa
-pepparkakor
-mjuk pepparkaka
-marsipangrisar m. choklad
-sockerkaka
-banankaka

*Julpynta

*Städa
-toaletten uppe
-dammsuga nere
-torka golv nere
-dammtorka

*Fota grejjer + lägga in autioner på tradera

*Ringa om Bam

*Handla på Coop

*Laga middag

*Köpa present till min kusin som fyller år imorron


Jaja, är väl bara att sätta igång då.


Kommentarer
Therese

usch vad mycket att göra :/



vad heter du på tradera då?

2008-11-28 @ 11:52:11
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0