Stress

Bråttom, bråttom!!
Har fortfarande MASSOR att göra.
Tonny ligger dyngvbakis på soffan och sover så jag får göra allt själv, så jävla irriterande.
Nathalii är gnällig och då får man ju aldrig mycket gjort, men nu har jag iallafall lyckats få henne att somna i vagnen.

Som ni kanske fattat så hann jag inte göra klart min to do lista igår, så jag har ju dels det kvar att göra + att vi ska på kalas klockan 15 idag och där lär man ju bli i några timmar. Sen ska jag hem och fixa middag och efter det baka lussebullar och pepparkakar med Ellen. Sen vill man ju kanske hinna ha det lite lungt och skönt i kväll och bara mysa lite...men det kan jag nog glömma. *suck*

Nä nu måste jag sätta fart igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0