Shopping

Var på dollar idag med Anna och shoppade loss. Köpte lite julgodis, energidryck, en soffkudde, nya julgardiner till vardagsrummet, en löpare till vardagsrummet, ett skrivblock, 2 julklappar, 2 julkrukor till köksfönstret m.m m.m
Anna shoppade oxå loss lite grann, hon köpte bl.a en sån där shoppingvagn som alla tanter brukar fräsa omkring med på Hemköp. Den är rosa och det står "I love shopping!" på den. Haha..så jäkla fräsig.
Sen gick den sönder när Anna skulle gå över övergångsstället, mitt i gatan. Hjulet lossnade.
Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig och Anna skrattade så mycket så att hon knappt kom upp på trottoaren. =D

Sen blev det iallafall en tur på stan där jag handlade lite åt Nathalii. Det blev en röd, ursöt Hello Kitty klänning från HM och vita strumbyxor m röda hjärtan på från Lindex som hon ska ha på julafton.
Sen så hittade vi äntligen en pepparkaksgubbe-dress, Tack Lindex!!
Det fanns en skitsöt klänning m tillhörande mössa/luva men det fanns bara i strl 68 och det är på tok för stort för Nathalii och sen så lär det bara bli använt 1 gång typ då jag tycker att det blir så knöligt med klänning, den bara åker upp och knövlar sig och är i vägen när man ska ta på overallen. (även om det är gudomligt gulligt)
Sen fanns det då en liten sparkdress m "glasyr" och hjärta och hela köret. Till den hörde en gudomlig liten mössa/luva med "glasyr" och "nonstop".
Jag provade mössan när vi kom hem och hon var så söt så jag höll på att smälta bort.
Tänkte lägga upp en bild men ni får nog hålla er till lucia, för det är då hon ska ha den, min lilla peppisbebis. =)

Nä, det här blev aldeles för långt..måste ut med hundarna. (Bam har ju kommit hem igen)


Kommentarer
Therese

Varför är han hemma igen?



Visst var pepparkaksklänningen fin? jag ville ha den till Eira men det ville inte joar :(



Och strumbyxorna är ju så söta med :D



haha, kan tänka mig att ni höll på att kissa på er, det hade jag gjort med! haha

2008-11-28 @ 00:56:17
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0