Farbror Ekorre

Härromdan så var jag ute på prommis med Devon och Nathalii i det fina vintervädret. Helt plötsligt så tvärnitade Devve och började skutta på stället och pipa.
Då såg jag att det satt en ekorre på stammen på ett träd typ 1 m framför Devon, den bara satt där och spanade på oss med världens största boll av mossa i munnen.
Sen kilade den upp i trädkronan och satt där och tittade, Devon tyckte att den var superintressant och jag var snabb att fota med kameran.
Alla som körde förbi med bil lär ju undrat vad vi var för sorts knäppa naturfantaster. =)
Här har ni en lite småsuddig bild på farbror Ekorre!

Och lyckliga Devon såklart.
Devon suktar efter Ekorren...


Kommentarer
Therese

Hej!



Det finns en pepparkaksklänning på lindex om du inte sett den, men jag vet inte vilken storlek det var på den. annars kan du kika på lindex hemsida om det finns nått kvar där för då kan du få det skickat till butiken för bara 19 kr extra. det kan ju va värt det :)



Ja, strumpbyxorna är så fina :) (lindex)

2008-11-27 @ 11:00:03
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0