Bam is back

Devon och Bam nån timme innan Bam flyttade.
(samma dag som han åkte till skorptanten)


Lille B har alltså intagit fort Skafte igen.
Den gamle skorpan som tagit sig an honom va lite skruvad alt. senil så han fick en enkel resa hem igen.
Han är lugn och fin och allt flyter på...not!
Närå, han är jättesnäll men Devon tar knäcken på mig. så fort Bam kom in igenom dörren så blev Dev kaxig unghingst igen istället för den behaglige farbror han varit den senaste veckan.
Det ska knuffas och puffas och springas och studsas, det busas, böcklas och tacklas.
Bam är less, jag är less, Tonny är less, och Nathalii...är väl kanske rätt obrydd men va fan, hon är säkert också less.
Har en idé om hur detta ska lösas, hoppas det går vägen.
Allt jag vill är att Bam ska få komma någonstans där han får lite lugn och ro och inte måste gömma sig för Dunderklumpen Devon hela tiden.
Alla mår bäst av att han flyttar, men mest han själv skulle jag tro.
Tråkigt men sant.
Återkommer till det ämnet när jag klurat ut en lösning.

Tjing!


Kommentarer
Jenny

Oj nu läman ja en kommentar på gamla bloggen,. missa att du hade en ny:) Vilken hund är det som blev jobbig när barnet kom, antar att det är dalmatinern eller? Kan ju lätt bli så med svartsjuka och annat. Hur gammal är din dotter då?

2008-11-28 @ 09:57:48
URL: http://grynet86.blogg.se/
Therese

Hoppas det löser sig!

2008-11-28 @ 10:43:33
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0