Wohhooo!!

Idag klev jag upp klockan 07.11
Den ni!!
Nu blev ni imponerade va?

Jooo...lite??

Fick mig en morgondusch innan Tonny gick på jobbet och det var verkligen sååå skönt. Brukar aldrig duscha på morronen då en varm dusch har en minst sagt sövande effekt på mig, men idag så lyckades jag hålla mig vaken.
Känns skönt att ha kommit upp i tid då jag har ganska mycket som skulle behöva göras här hemma.
Nathalii sover dock fortfarande och verkar inte ha några större planer på att vakna, men jag tänkte väcka henne om en stund så att hon också kommer upp i tid och sen så måste vi ut med Bam också.

Jaja, nu ska jag göra mig iordning.


Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten

Härligt! :) jag sov till 10... mycket skönare än 7 :P

2008-12-08 @ 10:48:53
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0