Vad gör jag uppe nu?

Jadu, jag skulle ju gå på lucia nu på morgonen hade jag tänkt. Tyckte att det skulle vara mysigt att gå till kyrkan och kolla på luciatåg tidigt på morgonen. Så får man några extra kilo julkänsla tänkte jag.
Jo pyttsan!
Det är ingen jävla luciatåg i kyrkan!!

Utan istället är det luciatåg på typ ICA Kvantum, i Prisma gallerian, på Murberget m.m
Vad är det här för moderniserat crap?
Jag som sett fram emot att gå upp ap-tidigt, äta lussebullar och dricka varm choklad till frukost och sen tralla ner till domkyrkan tillsammans, dessutom hade jag lyckts lura Anna och Danne till att följa med.
Men det sket sig alltså, big time.

Jaja, nu när vi ändå är uppe så ska jag passa på att få en massa gjort här hemma. Typ baka lite mer (har reda bakat massor, bl.a lussebullar och pepparkakor), tvätta, städa m.m
Funderar på att tvinga med Tonny till murberget och kolla på lucia där, för hur kul är det att kolla på lucia på ICA??

Idag ska vi försöka oss på att ta lite bilder till den nya blogg-designen, och även till julkorten. Får se om det lyckas, isof lägger jag ut dom senare.

Nä..nu ska jag leka lite med min älskade lilla pajsing en stund innan jag sätter fart med dagen.


Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten

Tur att jag inte klev upp i ottan då ;P haha

2008-12-13 @ 11:42:33
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
hanna

Haha, bara om du lovar att ta mig med till Birsta!



Tjoho förresten, jag visste väl att jag gav intrycket av att vara stenrik. :D

2008-12-15 @ 04:50:26
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0