Småbarnslivet, eller?

I säng klockan 4, upp klockan 7.

Känns som att nån tagit ut min hjärna, mixat den med stavmixern, byggt ihop den igen med Playdo och Karlssons klister, lagt den i solen tills den spruckit sönder, pissat på den, och sen, lagt tillbaka den i mitt huvud.

Käre doktorn, är detta normalt?

Ja men vet ni, jag är trött. Och ja, jag får skylla mig själv.
Men det var ju massor med intressanta saker som lockade igår, t.ex datorn. =)

Skönt iallafall att gå med Bam innan Tonny gick på jobbet så att man slipper slita upp Pajsingen för att gå ut på dagens kisspremiär. Nu klarar han sig i några timmar innan det är dags igen, och vid det laget borde Nathalii vaknat. =)

Nä, lite frukost kanske vore på sin plats.


Kommentarer
Agnieszka

JAg har sånna dagar oxå.. när det känns som om hjärnan inte sitter där den ska sitta......

kramar

2008-12-18 @ 09:40:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0