Om att älska att shoppa.

Just nu sitter jag och pular i mig en av mina supergoda saffransmuffins och smuttar på ett stort glas Coca Cola Light.
Sweet!
Får passa på medans det finns massa smarrigt hemma.
Iallafall, sitter nu och lägger upp en massa prylar på tradera. Drygt as hell men det måste göras. Eller måste å måste, men det behövs.
Jag gillar ju att shoppa vet ni..
sen så gillar jag rea, massor med rea! =)

Men allt som oftast så hittar man nått otroligt bra till ett guda-pris som man absolut inte behöver, så för att stilla shopping-nerven så köper man för att ge bort i present till någon, någongång, när det passar in.
Dessa gånger brukar däremot sällan inträffa.
Tyvärr.
Jag måste erkänna att jag har ett litet presentskåp här hemma. Massor med småsaker som jag hittat och blivit kär i men absolut inte haft någon användning utav. Dessa småsaker har då fått följa med mig hem och tillsvidare flytta in i mitt presentskåp.

Men nu är presentskåpet fullt och plånboken dessutom tom.
Därför säljer jag lite prylar som köptes men aldrig användes.

Sen så säljer jag iväg massor med hundprylar också, dom är däremot använda. Eftersom dom köptes av en anledning.

Nej, det jag ville komma till är att jag sakta men säkert kommer fortsätta lägga upp grejjer på tradera den närmsta veckan och om ni är nyfikna så kan ni gärna kolla in och se om det finns något som faller er i smaken.

Klicka HÄR om ni vill komma till vår sida.


Kommentarer
Jenny

Tradera är livsfarligt, jag spenderar alltid mer pengar där än vad jag räknat med.. hihi!



Lägger till dig på bloggkoll så att jag kan följa din blogg via dom! Gott nytt år!

2009-01-01 @ 13:36:57
URL: http://jennyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0