Nominerad!



Jag blev nominerad utav Marika med motiveringen:
"Fick barn i samma veva som mig Lite kul & följa plus att hon har massa fina tävlingar."

Reglerna är alltså följande:
1. De som mottagit utmärkelsen ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått utmärkelsen.


Jag nominerar:


Therese För att hon skriver ofta, mycket och om varierande saker som intresserar mig. Att hon har en dotter som är bara några
månader äldre än min gör att man känner igen sig och då blir det ju så underbart roligt att läsa.

Hanna Hittade den här bloggen för inte så längesedan och den är helt underbar, humor, roliga bilder, små söta klipp,
och kanske bäst av allt; MASSOR med jul!

Anna Min underbara lilla Anna, alltid lika kul att se vad hon har hittat på och vad som rör sig i hennes huvud.

Emmasson Vill man ha sig ett gott skratt så ska man kika in i Emmas blogg, skriver fantasifullt, roligt och tyvärr alldeles, alldeles för sällan. ;)

Marika Det är roligt att följa hennes liv som småbarnsförälder, för att hon skriver ärligt, uppriktigt och uppdaterar ofta.

Leeza Småbarnslivet i rockig tappning, kan det bli bättre? Förmodligen inte.

Agnieszka Gravid småbarnsförälders vardag. Den här bloggen är troligen världens sämsta preventivmedel, jag blir så sugen på en till bebis när jag läser; graviditet, förlossning, smärta och hela köret!



Kommentarer
hanna

men TAACK!

fan va najs. :)

2008-12-18 @ 09:59:14
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Leeza

Fan va sjyst!!

En får-tacka en får-bocka=)

2008-12-18 @ 16:31:44
URL: http://leezawj.blogg.se/
Therese - Eira min ögonsten

Tack så mycket! :)

Orkar/hinner inte skriva om det i min blogg och nominera andra just nu.. Men du får påminna mig! :)

2008-12-18 @ 22:51:03
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0