MVC

Imorron är det mödravårds centralen som gäller.
Nu kan kanske gissa hur mycket lust jag har att gå dit? Typ noll!
Fan va jobbigt...vill verkligen inte.
Vad ska det vara bra för? Funderar starkt på att vägra gyn-undersökningen...eller egentligen så borde jag vägra allt. Vill inte att hon ska trycka och peta och kolla en massa på mig.
Varför känner man sig så jävla tvungen att göra sånt här? Om jag skulle ringa och säga att jag inte vill komma så skulle dom starkt ifrågasätta det och även bli djupt chockade.
Va fan, jag känner väl min kropp bäst själv? Allt känns bra, så då är det förmodligen bra också!

Jävla mupp-MVC!!

*mutter, mutter*

Ju mer jag tänker på det ju argare blir jag.
Finns det nån därute som vägrat efterkontrollen?


Kommentarer
Therese

Jag förstår hur du tänker. Jag ville helst inte göra efterkontrollen heller. Men det är skönt att få det bekräftat att allt står rätt till...

2008-12-04 @ 08:27:39
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0