Lördagen

Idag klev vi upp lite för sent och kom iväg ännu lite senare, stannade till på stan och köpte papper till tack-korten.
Sen stannade vi på Lidl och köpte fikabröd, en kall latte macchiato (MUMS) till mig och tuggummi. Nästa stop blev hos Emmasson där vi lämande Bam (ett STORT tack för det) och sen, äntligen så begav vi oss till den för dagen enda menade destinitionen; Therese, Joar & Eira. Vi höll knappt på att hitta dit men efter en bra stund så kom vi rätt.
Det var iallafall mys och Eira verkade väldigt intresserad av Nathalii. Efter några timmar, typ när vi skulle gå, då kom Nathalii på att Eira var rolig. Dom höll handen lite och Therese knäppte lite bilder där det ser ut som att Eira spöar skiten ur lille paj. Men så är inte fallet, som tur är! =)
Dom var iallafall supersöta ihop och nu har Nathalii äntligen fått träffa en bebiskompis!
Har gett mig fan på att minsan ta mig till öppna förskolan på tisdag så då får hon ju träffa lite fler bebisar. Trevligt, trevligt.
Therese och Joar knäppte julkort på Eira och dom blev verkligen supersöta, lille tomtenissen! Dom kan ni se här!
Här är lite bilder som jag knyckt av Tea (Får man säga så? Therese för mig lyckas alltid bli till Tea, hoppas du inte dör för nu kan jag inte stå emot längre.) =P

Här är snyggingarna!


Eira visar vem som bestämmer. =P


Catfight!! Haha närå men det ser ut som att pajen får däng.


Gullungar!


Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten

Haha, jag får fundera på det där med tea :P



Eira har dubbelt så stort huvud som nathalii tror jag :P haha.. det ser ut så iaf..



Glömde betala för fikabrödet kom jag på! Du får pengar på tisdag!

2008-12-07 @ 00:14:35
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Anna hasselblad

hahahaha!



2008-12-07 @ 06:00:43
URL: http://annahazelblejd.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0