Graviditet+Förlossning+Barn

När fick du reda på att du var gravid?  Januari 2008
Blev det en chock? Ja, men jag blev samtidigt väldigt glad.
Hur gammal var du? 22
Hade du mycket halsbränna? Ja
Spydde du mycket? Bara lite i början
Hade du mycket foglossning? Ja.
Ditt sf mått som störst? 38 cm sista gången vi mätte, gick dock 2 veckor till.
Har du fått bristningar? Ja, lite längst upp på magen.
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Flicka
Vad hoppades du på? En frisk bebis.
Gick du över tiden? Japp, 2 veckor
Födde du för tidigt? Nej
Hur var förlossningen? Snabb, förvirrande och smärtsam.
Blev du sydd? Ja
Dragen med sugklocka? Nej
Hur många var inne i förlossningsrummet? Det har jag inte en aning om, var upptagen med lustgasen.
Hade du någon nära med dig? Ja, Tonny såklart.
Vilket BB födde du på? Sundsvalls BB
Hur stor var bebisen? 4960g & 50 cm
Blev det en pojke eller flicka? Flicka
Vad fick den heta? Nathalii Nova Amanda Skafte
Var allting värt det? Såklart! Min underbara lilla dotter är det bästa som någonsin hänt mig. Det är nu livet börjar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0