Fy fan..

..vilken dag!!
Vi skulle ju på öppna förskolan idag och träffa Therese och Eira.
Men vi FÖRSOV oss!!
Vaknade klockan 13.00, såå himla pinsamt! Vem fan försover sig till någonting som dom ska göra klockan 1?? Ja det skulle vara jag då...
Var ju uppe extremt länge inatt så jag var inte direkt superpigg när jag klev upp klockan 11, men jag kom iallafall upp och borstade tänderna och så. Sen så skulle jag bara amma Nathalii innan jag gjorde henne klar...
Och såklart så somnar jag som en stock! Vaknar när klockan slår 13.00 och blir i hemligehet lite irriterad på Tonny eftersom det helt och hållet hänger på mig hurvida vi tar oss upp eller inte. Stjärt på honom!
Jaja, inte mycket att göra åt nu men det känns iallafall rätt surt. Förra gången vi skulle dit så va Nathalii krasslig så då dök vi inte heller upp.

Therese!
Hoppas iallafall att det var nån där som du kände, och förlåt..det var absolut inte meningen!


Just nu håller jag på att svara på mail ang. Bam. Har 2 favvisar men man vet aldrig vilka jag väljer. Bara han får ett fint hem så ska nog allt annat lösa sig det också. =)


Kommentarer
Therese

Haha, det är lungt! :) Jag vart nästan lite avis nu ju.. Jag hade gärna sovit till 13.00, eller längre :)



Eller nä, jag satt och grinade i ett hörn... ;)

2008-12-02 @ 20:54:45
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0