Birsta i korthet.

Förra tisdagen var jag, Tonny, Nathalii och Amanda i Brista. Bl.a för att shoppa och bl.a för att hämta hem Bam.
Det blev en hel del shoppande, däribland både möbler, kläder och en hel del julklappar.
Dagen blev väldigt lyckad och vi hade skitkul. Tonny plågade sig till och med igenom IKEA utan att gnälla, fast det är det värsta han vet.
Sen när vi skulle fara och hämta Bam så kom det stora problemet: Att få in allt och alla i bilen!
Efter en hel del pusslande och pressande så lyckades vi såklart, men jag fick plocka isär halva vagnen och Bam fick sitta mellan mina ben.
Lägger in bilder på lillgumman som hade sin strl 50 overall för sista gången (nu är hon inte någon liten nyfödd skrutt längre) och smällproppade Subban.

Min älskade lilla tös.


Arga blicken!


Proppfulla Subban innan avfärd.


Kommentarer
Therese

Shit va grejjer ni köpt :) fast det är ju lätt hänt när man är i birsta. jag vill också dit och bränna lite pengar! men jag har ingen bil :(

2008-12-01 @ 23:21:50
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0