Ja just de ja...

...måste ju berätta!
Imorgon flyttar Bam till sina nya fodervärdar!
Jag har hittat världens gulligaste tjej och hennes kille, dom är upp över öronen kära i Bam och jag verkligen hoppas att det är hos dom han ska bo i resten av sitt liv.
På torsdag kväll kommer dom och hämtar min lille skrutt och det känns både jobbigt och skönt.
Jobbigt att skiljas från sin fluffige lille vän och skönt att slippa bråken, stressen och buset.
Det blir nog bra det här, det tror jag verkligen.
Sen att dom bara bor 5 minuter bort från oss gör ju inte saken sämre.

Undrar hur lång tid det dröjjer innan dom inser att han egentligen är en apa och ingen liten hund. =P


Kommentarer
marajka

haha! läser hennes blogg. sofiahellstrom.blogg.se, vet inte om du läst den? - lite kul o läsa bägge eras =)

2009-01-07 @ 16:23:47
URL: http://weklund.blogg.se/
Britt-Marie

Hejsan !!



Superfin design på bloggen behåll den, harmonisk och rätt i tiden,supergullig unge som är lite min,om Du bestämmer Dig för att inte åka till Malmö så gör Du inte det, valet är Ditt om Du vill utsätta en bebis dvs Ditt barn + Dig själv för detta, fråga dig om det är ansvarsfyllt? ska andra bestämma ert liv? kramar från mamma som vet BÄST !!!

2009-01-07 @ 16:32:23
Michaela

Hoppas att du tycker om din nya blogg!



Michaela

2009-01-07 @ 19:47:15
URL: http://miba.blogg.se/
Emma

aaaw. ge bamsingen en puss från mig !



och du , nu ska du lyssna på brittmi. mammor vet , som sagt , alltid bäst ;)

2009-01-07 @ 20:57:13
URL: http://emmaeliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0