Monday morning.

Idag är det full fräs och en jäkla massa rännande hit och dit.
Ellen kom hit klockan 7 i morse och vid 8 skjutsade jag henne på skolan. Sen skulle barnen på dagis men väl där så kommer jag på att jag glömt Theos vagn hemma och att Ellen har glömt sina vantar i hallen, Nutte blir ledsen och börjar gråta och vill ha sin snuttefilt (som hon har anammat efter att hon slutade med napp).
Jag får åka hem och hämta filt, vagn och vantar medans Tonny leker med Nutte och försöker få henne på bättre humör. Jag smyger in filten och lämnar vagnen, lyckas få med mig Tonny och åker sen till skolan och lämnar vantarna.
Nu skulle jag eg ha varit på VUAB och pluggat i väntan på att det ska ramla in lite jobb-instruktioner från mamma som är i s-vall med pappa. Men jag får åka dit efter lunch för jag hade glömt mina böcker hemma och nu måste jag åka och köpa en födelsedagspresent till pappa som fyller år imorron. Sen måste jag börna hem och duscha för jag ska vara på MVC kl.11.
Så SEN ska jag ner på jobbet och förhoppningsvis få en massa gjort innan alla barn ska hämtas igen och nu tjattrar jag så mycket att all tid försvann iväg. Måste kila, tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0