Den forna idolen.

Om man bild-googlar på BarbaEmma så kommer den här bilden upp först.

Det är alltså jag för några år sedan iförd en tjusig mössa. Håret har jag gömt i mössan.
Vad kan vi då lära oss av den här bilden?

1. Jag är uppenbarligen het och eftertraktad.
2. Jag passar utomordentligt bra i stickade gamla mössor som allt mitt hår får plats i.
3. Jag är "fluffigare" idag. (eller fetare, men fluffigare låter så mkt mer romantiskt, eller hur?)
4. Jag hade en otroligt het mobil, som jag vid fototillfället talar med min blivande man i.
5. Jag har tagit ut typ alla piercing idag, för nu är jag ju som bekant både vuxen och förälder och sånt därnt ni vet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0