Att böla och bröla.

Jag blev lite arg idag. På brorsan.
Jag blir det ibland.
Jag ringde och ringde. Ingen svarade.
Jag skickade ett argt sms. Ingen svarade.
Sen ringer han upp och brölar och SKÄLLER på mig. Fruktansvärt elakt att skälla på sin höggravida syster, eller hur!?
Jag blev otroligt upprörd, började böla och la på. Jag brukar inte gråta särskillt ofta, kanske en skvätt nån gång per år men inte för att brorsan tagit mammas och pappas bil samtidigt som jag tänkt åka och handla.
Utan jag bölar kanske mer för att Edward Cullen älskar Bella Swan så mkt i Twilight eller för att bebisarna i pampers vaccinreklam är så underbart fina och unika.
Såna viktiga saker ni vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0