Vax! :O

Måste ju bara berätta vad jag gjort idag. :S
Mina svärisar i Malmö har en kickass lampa i badrummet, en sån där som gör att man ser en kilimeter ner i varenda por man har. En sån som gör att man kutar ut på stan och bränner en massa pengar på hudvårdsprodukter. :P
Hur som så upptäkte jag då att jag har några små, små blonda fjun på läppen. Kanske 5 små irriterande minifjun som bara syns under en kickass badrumslampa, men ändå. "Jag har för fan fått mustach!!!!" Tänkte jag och börnade genast ut och köpte "läppvax". Ajajajaj säger jag bara. S*TAN va ont de gjorde, hela jävla läppen höll ju på att lossna. Vaxa benen och plocka ögonbrynen är relativt smärtfritt, men läppen.... :/
Och kanske det värsta av allt var att jag inte ens kunde se dom där fjunen i vår spegel, men eftersom att jag visste att dom fanns där och dessutom redan köpt vax så bara måste jag ju vaxa ändå. :S


Kommentarer
Malin

mmm passa dig du, det bringar finnar oxå. Testade det där en gång ALDRIG mer fick små röda miljontals kvisslor.

2011-09-01 @ 21:44:40
URL: http://onewayforward.blogg.se/
Anna Hasselblad

alla har ju hår på kroppen även på läppen:)

2011-09-01 @ 23:42:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0