Speedad..

Känns som att det är dödsmycket att göra nu innan den här veckan är slut. Jag fräser omkring som en iller men på kvällarna har jag ändå ångest över att jag inte fått så mycket gjort som jag hade velat. :/
Idag har jag fixat passerkort till lärcentrum så att jag kan knalla bort till bibblan och plugga, man kan sitta där dygnet runt, året runt så nu borde jag minsan kunna få lite lugn och ro att plugga. :P
Imorron ska jag fixa klart allt med csn och även lägga upp resten av årets kurser, ska bli skönt att få det gjort så att man vet vad som väntar runt hörnet. :P Dom närmaste 5 veckorna är det iaf Matematik A som väntar, känns rätt kul faktiskt. =)
Var och köpte en jacka till Theo idag också, en jättefin skaljacka + fleece från po.p för 300 spänn. Känns inte helt illa pinkat då den var i jättefint skick. =)
Skönt att äntligen hittat en jacka till honom också, hans gamla började verkligen bli i minsta laget.
Medans jag och Theo var på stan och jagade märkpenna och sedan var iväg och köpte jackan så var Tonny och Nathalii i lekparken. Mötte upp dom vid äpplet på bibblan sen för lite lek och studiefix, sen drog Nuttan och jag till dollar medans Tonny och Theo gick hem.
Fyndade massor på dollar, bla en ny familjekalender att ha på väggen och en skolkalender till mig, hittade även både hår och hudprodukter som jag brukar använda till betydligt bättre pris än i "vanliga" affärer. Yaay! =)
Tvättat har vi gjort också, eller gör fortf om man ska va petig. tvättberget verkar vara självgödande för det tar tametusan aldrig slut nån gång. *suck*
Nä nu jäklar svamlar jag iväg här känner jag, ska ta och fixa lite grejjer som ska göras innan jags ska hoppa in i duschen och sen i säng.
Ska se om jag hinner ladda upp lite bilder från Malmöresan imorron, ni får hålla utkik =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0