Regn?! :/

Jaha, idag är det bajsväder med regn å hela köret (eller ja, bara regn).
Jag som skulle behöva gå lite ärenden runt halva stan typ, känns inte så värst aktuellt just nu. :/
Annars så ska jag försöka få iväg en planering till min matte-lärare och fixa lite grejjer som ska med till dagis imorron. För imorron är det första inskolningsdagen för Nutte och det ska bli sååå kul! Nathalii längtar jättemycket och jag tror att hon kommer stormtrivas! Nästa Måndag börjar även Theo men det känns inte alls lika kul. Han är alldeles för liten för dagis tycker jag men ekonomin går inte ihop om jag ska vara hemma utan föräldrapenning och den är tyvärr slut. =( Trots att hans förskolestart är lagomt ångestladdad så tror jag att han kommer trivas och ha roligt där. Sen så ska han inte gå några långa dagar alls utan bara nån timme per dag så att jag hinner plugga lite på dagarna och slipper så mycket nattplugg.

Brännans Förskola.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0