Körigt.

Ja det är lite körigt just nu, försöker hinna med bloggen men det får bli lite sporadiskt en tid framöver.
I Lördags sov iaf lillesyster Ellen över här hemma, vilket gjorde både barnen och mig väldigt lyckliga. Tonny och brorsan var iväg på nån slags avslutningsfest för Vendator (Tonnys gamla jobb) som lägger ner sitt kontor i Härnösand.
Vi hade mys här hemma och åt tacos och bara mådde gott. Dagen efter sprang vi iväg på bytardag på Brännaborg en stund på förmiddagen.
Fyndade en ganska ful åkpåse (en elodie details, fin modell men de e kammo-färgad. Inte min kopp te direkt) till dubbelvagnen för en liten slant och även några baskläder och lite filmer. bästa fyndet var nog ett par stövlar som Nuttan kan har i stallet (man vill ju inte förstöra hennes nya superfina Didrikson stövlar i stallet ;P) för det hutlösa priset 2 kronor och 50 öre!!! Ojojoj, herregudarns va dyrt! =)
Annars har helgen bestått av plugg, enorma mängder tvätt, storhandling, lite höstfix m.m.m.m
Tonny började på nya jobbet i Sundsvall idag och på Onsdag börjar Nathalii på dagis.
Känns spännande med det nya livet som väntar oss alla.
Jag tjuvstartade plugget redan i helgen och det känns faktiskt rätt kul, trots att matte alltid varit mitt hat-ämne. =)
Nä nu måste jag fortsätt med maten så vi hinner med oss. Mamma ska passa barnen en stund kl.15 eftersom jag ska på Komvux och lägga upp resten av årets ämnen. Och innan dess ska vi hinna till lekparken en stund.
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0