Snabba ryck.

Jag har haft fullt upp i några dagar nu så jag har tyvärr inte hunnit med bloggen.

I Fredags var det städ och tvätt i 180 hela dan, hann även med att hämta ellen på skolan och att handla, lämna återvinning och panta. Så skönt att ha allting gjort innan helgen istället för att slösa bort halva helgen på det.

I Lördags var vi ute och njöt av det fina vädret och senare på kvällen var vi bjudna på middag hos Emma och Fredde. Vi blev bjudna på supermumsig mat och Nathalii raveade loss ordentligt hela kvällen. :P

I Söndags skulle vi egentligen ha åkt på någon slags dopfest för alla som döpts i Säbrå kyrka 2010, med lunch och tårtkalas och annat kul. Men dels så hade vi lite svårt att ta oss dit då det ligger utanför stan och inte går några bussar på söndagar, och dels så var hela familjen helt slut då barnen kom i säng 3 timmar efter sängtid på lördagen.
Hur som helst så skippade vi det och laddade för ett besök på dagis lite senare. Vi var och kollade på dagiset som vi hoppas att barnen ska få gå på, Fröet heter det och är ett kooperativ. Hur fint som helst och Natahlii ville aldrig gå därifrån. =)
Nu håller vi tummarna att Nuttan ska få en plats till hösten!

Igår var en riktig skitdag, jag var trött och slö hela dagen och ville mest gå i idé.
Det var 23 minus ute och jag är förkyld så vi stannade inne hela dagen, vilket gjorde att jag bara blev ännu mer trött och orkeslös. :/


Aja, idag är det nya tag som gäller så nu ska jag rycka upp mig lite och få nått gjort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0