Skitväder och ohälsosamma önskningar.

Ja idag är vädret verkligen inget att hurra för.
Det är bara 6-7 minus men det blåser småspik och snön lägger sig som en vit dimma i luften.
Jag fick till och med flytta in kaninerna i garaget (har en extra bur där inne) eftersom det blåste in så mycket i buren. :S Känns inge kul att ha dom där inne då det blir rätt mörkt jämnfört med ute men dom verkar nöjda och får dessutom en liten paus från bilar och annat oväsen.

Ska snart börja med maten men har fortfarande inte en aning om vad jag ska laga, det lutar åt pannkakor trots att Tonny inte är någe vidare förtjust i det. :P Har ingen lust alls att laga mat idag, om det inte vore så s*tans onyttigt så skulle jag ha beställt pizza.
Sånna här dagar önskar jag egentligen att hela familjen kunde vara hemma och mysa i soffan, trycka i oss godis och en massa gott och kolla på filmer tills ögonen blir fyrkantiga. =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0