ERGObaby Carrier Organic.

Vi har både bärsele från Babybjörn och bärsjal från Bära Barn men ingen av dom är någon höjdare om du frågar mig. Bärsjalen får jag aldrig till ordentligt så det känns bara som att barnet ska glida ur och bärselen är verkligen en axeldödare utan dess like.
Då vi ska iväg och semestra lite här och där i sommar så har jag letat efter ett bättre alternativ och nu tror jag att jag hittat det.


ERGObaby Carrier Organic!

Barnet sitter i en så kallad grodställning och man kan ha dom både på höften, ryggen och magen.
Den största vikten bär man runt höfterna vilket känns som ett stort plus för mig (eller mina axlar).
Man kan dessutom bära sitt barn i den ända tills 5 års åldern eller till och med 18 kg.
Den här skulle jag verkligen vilja ha men om man ska klicka hem den så går det på nästan 1500 spänn , känns surt i pånboken men det får nog bli en sån här innan sommaren  ändå.
Bärselen finns att köpa här.


Har ni någon bärsjal eller bärsele till era barn och isof vilken? Tips?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0