Welcome to hell.

Fyyyy f*an vilken natt det varit. Theo bara vägrade somna och slumrade väl inte in förns vid två på natten och strax därefter vaknade Nathalii och tjattrade som en galning. Fattar inte varför hon vaknade då men hon var klarvaken och skulle då absolut inte somna om. Tonny tog in henne till vår säng men då väckte hon Theo också. tillslut så fick Tonny ta in henne till hennes rum igen och sen lägga sig på hennes golv med täcke och kudde, då var klockan 4. Theo somnade om efter ett tag och Nuttan däckade hon med efter en stund. Tyvärr gjorde Tonny också det, på hennes golv. :P
Vid 7 vaknade Theo igen och var vaken i typ 30 min, sen vaknade Nuttan klockan 8. Jag vaknade av en kombination av att Nuttan gormade från sitt rum, att Theo sket ner sig själv och sängen och att det forsade blod från min näsa över hela Theo och mig själv.

Så den här dagen lär ju gå i samma tecken som igår, känns väldigt upppiggande.

Eller nej, det gör det faktiskt inte.


Kommentarer
Agnieszka-2barnsmorsan

KRAM!

2010-09-07 @ 10:40:47
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Tina Källman

Jag förstår dig, tyck synd om dig

2010-09-07 @ 11:29:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0