Uppdaterad fixa-lista.

1. Komma i min sjukt snygga, sjukt dyra, sjukt älskade, svarta anorak-"regnjacka" igen, på ett eller annat sätt.
Har inte kommit så långt på den fronten, ser fortf ut som en stoppad korv om jag klämmer på mig den, not hot. Måste fixas snarast. =)

2. Köpa fräsiga gummistövlar så att jag kan svassa runt och se ball ut fast det regnar.
Har fått ett tips om superfräsiga stövlar på coop, har dock inte undersökt saken ännu.

3. Skaffa mig minst en uppsättning armar till, för med en magknipsbebis och en trotsig soon-to-be-2-åring så räcker inte två ynka armar till särskillt mycket alls.
Har fortf inte hittat några armar, men däremot minifom-droppar till magknipsbebisen och soon-to-be-2-åringen är inte särskillt trotsig längre så det löste sig rätt bra där trots allt.

4. Få någon slags deal med Gud om några extra timmar på dygnet, lite sömn är väl inte för mycket begärt, eller?
Har mailat Gud om saken i fråga men har tyvärr fått avslag på min förfrågan.
Funderar på att omvärdera frågan om begära ett uppskov på sömnen i några år istället, då kan man använda nätterna till typ tvätt och sånt kul.

5. Operera Tonnys hjärna i smyg och knipsa bort den del som gör att han helt ogenerat sprider sina skitiga strumpor runt om i hela lägenheten.
Letar fortf efter en snitsig knipstång som kan vara lämplig att knipsa i hjärnan med, återkommer till frågan så snart en sådan är funnen.

6. Inhandla något som ger lite lyx och glamour i vardagen...typ en fotfil och ett värmeljus.
Check! Slog till på både fotfil, ansiktsmask och 6 påsar värmeljus. Lyx i överflöd...typ.

8. Skaffa ett busskort och tvinga mig själv att bli en såndär käck bussåkar-mamma, för med den efterhängsna foglossningen som jag dras med så kommer jag inte många meter.
Check! Foglossningen är mycket, mycket bättre så nu kan jag gå typ överallt igen. Dessutom så har jag köpt mig ett litet busskort och även invigt det, var rätt soft att åka buss trots allt. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0