Testing, testing..

För några dagar sedan så fick jag hem det här i brevlådan:



Det är en ny matningssket för väldigt små barn från Bambino/MAM som jag fått äran att testa.
Den lämpar sig för t.ex minifomdroppar (vilket är helt perfekt då Theo får det innan varje måltid) D-vitamin eller liknande.

Jag har nu provat den i några dagar och jag är enbart nöjd med den.
Skaftet är hårt och har en bra form som är lätt att hålla i, och dessutom en fin och glad färg (viktigt, viktigt :P ).
Den främre delen är mjuk och formbar, vilket gör att den är lätt att stoppa in i barnets mun och man slipper krångla en massa för att verkligen få av allt från skeden.

Den går att diska i diskmaskin och fast jag diskat den många gånger så ser den fortfarande helt ny ut och har inte blivit repig eller missfärgad.
Jag har även diskat den för hand några gånger och det funkar lika bra det. =)


Som jag förstod det så kommer skeden komma ut i butik snart och finnas på bland annat Coop, så håll utkik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0