Solskens-kval.

Solen strålar ute vilket får mig att dels vilja gå ut och leka med barnen och dels att skämmas för mina fönster och vilja putsa dom. :P
Snabbputsade hallfönstret igår för det var så sjukt skitigt så att man inte ens kunde se ut om det var sol ute. Såklart sken solen som aldrig förr på Nathaliis kalas så verkligen alla kunde se vilken lat fönsterputsare jag är., pinsamt :P

Är helt såld på höststädning och vinterboning just nu, det ska städas och putsas och fejjas i varje vrå. Det ska handlas in, kastas bort och rensas ut. Så härligt när det är gjort.
Igår efter middagen så gick vi ut hela familjen och städade undan allt sommarstök i garaget och pysslade lite med kaninerna medans Theo sov i vagnen och Nathalii lekte en massa på baksidan med alla "barmark-grejjer". Snart är det ju snö och då kan man inte cykla eller trampa traktor eller "klippa gräset" m.m längre. Då blir det pulka och sånna grejjer som gäller.

Tror iaf att jag ska ta och putsa nått fönster nu när Theo ändå sover och Nutte är sysselsatt med sitt, så kan vi gå ut sen efter lunch. =)

Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0