Heaven or hell?

Ja det är verkligen upp och ner här hemma.

Nu har allt vänt och dagens känns toppen, förutom att jag är så trött; men det får jag åtgärda ikväll. :P
Jag tänke koka lite kaffe och upptäckte då att jag alltid måttat fel, och haft i dubbelt så mkt kaffe som man ska ha. Herregud, hur har jag kunnat gjort fel i flera år utan att fatta varför vårt kaffe är så snuskigt? Haha, nu smakade det iaf kungligt, och då tycker jag inte ens om kaffe. =)

Efter 2 glas hemmagjord latte så var tröttheten helt plötsligt uthärdlig och jag orkade både städa undan i köket och vika superberget med tvätt. Nu har jag och Nathalii faktiskt ätit lunch och Theo har sovit som en stock! Nathalii åt så mkt att mitt lilla hjärta värkte av lycka och Theo har varit en sån ängel hela dagen att jag inte riktigt vet om jag drömmer eller faktiskt är vaken.

Där fick jag faktiskt ta en paus i bloggandet eftersom Theo vaknade och grät och Nathalii kissade på golvet, men ändå; dom är änglar idag. det har jag bestämt. :P

Nu sover Theo igen och Nathalii är ren och torr, och det är även golvet. :P
Dags för mig att ta tag i den långa to do-listan.

Tjoflöjt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0