En bra dag!

Idag flyter allt på bra, även fast Nathalii är lite trött och grinig.
Hon ramlade nämnligen ner för trappan igår och slog sig ganska ordentligt så vi fick hålla henne vaken i nån timme ifall att hon skulle fått hjärnskakning. Hon verkar dock må bra nu, bortsett från lite ont i foten och ett blåmärke i pannan.
Hur som helst, trötthet och lite pröva gränser här och där, men det hör som till vardagen tycker jag. =)

Theo är snäll å go idag med och ligger mest å pratar när han är vaken, just nu sover han dock.
Såhär ser det ut här hemma just nu:

Theo sover i Bugaboon.


Och Nutte sitter i sin fotölj och kollar på hitta Nemo.


Nu ska jag börja klä på mig och barnen för om en stund så kommer mamma och hämtar upp oss så ska vi åka till stallet för å kolla när min lillasyster Ellen rider. Nathalii är i extas och längtar efter att få borsta hästarna igen, ska fixa så att hon får rida här nästa vecka eller nått; hon vill så gärna men får inte börja på ridskola förrns hon är 7(!!!)

Ska försöka få tid till att fortsätta på sammanfattnings-bild-inläggen om sommaren ikväll om jag hinner, nu när jag laddat upp nya bilder på datorn. =)

Tjing!


Kommentarer
Carro

Gud vilken söt fotölj!

2010-09-08 @ 23:34:33
URL: http://mammaadamochalisha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0