Glad!

Jag är på ovanligt bra humör idag!

Vädret är verkligen inget att hurra för, dimmigt, kallt och rått.
Någon jag bryr mig mycket om har det väldigt jobbigt just nu och det gör mig ledsen.
Jag har ont i huvudet, ont i magen och är dessutom ohyggligt trött.

Ja, kanske borde vara lite små-nere men av nån anledning så är jag superglad just idag.
Vet inte riktigt varför men kanske för att:

Jag har världens bästa sambo och känner mig riktigt nykär just nu.
Jag har världens finaste barn och det värmer i hjärtat bara av att se på dom. *kärlek*
Det är fredag, alltid en anledning till att vara glad. :P
Jag får sån myskänsla i kroppen av hösten, få fixa och bona inför vintern; Härligt!
Jag har världens finaste familj som ställer upp för varandra i vått och torrt.

Ähh, jag skulle kunna sitta här och rabbla allt jag är lycklig och tacksam över hela dan men nu måste jag faktiskt fortsätta städa undan här hemma...höstmys-städa! ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0