Förkylda familjen.

Här hemma är alla sjuka, förutom Theo som nu verkar vara sitt gamla vanliga jag igen.
Tonny har snart varit sjuk i en vecka nu och är fortfarande inte frisk, snorar och hostar utav bara den.
Jag och Nathalii blev såklart smittade och har legat i några dagar, feber, ont i kroppen, ont i halsen, hosta och snor,snor, snor.
Även Theo fick feber en kväll och verkade allmänt hängig och trött, inge kul alls när dom små blir dåliga. :(
Han blev som tur är frisk på en gång och verkar nu vara frisk som en nötkärna, till skillnad från oss andra.

Jag försöker blogga lite ändå men tills jag blir frisk så lär det vara lite snålt med inlägg.

Later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0