Sol inne, sol i sinne?

Idag är det kallt och mulet, inte alls något uppiggande sommarväder.
Jag mår inge bra alls, har sån j*vla magkatarr så jag vet inte vad. Ingenting hjälper.
Idag borde jag städa, eller iaf dammsuga. Jag borde tvätta och även gå igenom Nathaliis gamla bebiskläder och se vad som går att använda till lillepaddan och tvätta upp det.
Jag borde börja packa BBväskan och skriva upp det som måste köpas in innan bebisen kommer.

Jag borde en massa saker, har inte gjort en endaste grejj som har med bebisen att göra och snart finns det ingen tid kvar.
Har inte ens skickat in moderskapsintyget till försäkringskassan och har inte bekräftat faderskapet (det måste man gå till socialen och göra om man inte är gifta) som vi bedyrade att göra så tidigt som möjligt den här gången.

Ska plocka fram lite papper som behövs, sen tar jag tag i allt imorron.
Idag är ingen borde-dag, idag är en lekparksdag känner jag!

När Nathalii har målat klart mästerverket hon sitter och filar på så ska vi läsa lite bok, sen ska hon få sova och SEN, efter det; så blir det en sväng till lekparken.

Känns som en lagomt ansträngande dag, en magkatarrs-dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0