Happy meal och skofynd.

Kom på att jag kanske skulle berätta hur det gick på stan igår när jag skulle leta skor.
Jag hittade bara 2 par i hela stan som hon kunde ha, ett par helt i silver från Nike, för 399 kr. Dom passade jättebra och skulle egnetligen ha varit perfekta, om det inte vore för att dom var fula. :P Kändes superpojkiga och såg mest ut som en joggingsko för vuxna.
Dom andra var från HMs babyavdelning och kostade bara 79.50:-
Dom var lila med vita små prickar och modellen var lite basketsko eller "converse-stuk" om det förklarar bättre.
Dom satt också bra och enda nackdelarna är att sulan inte är lika ordentlig som Nikes och att det var vanlig knytning, vilket är lite jobbigt på små barn.

Hur som helst så slutade det med HM-skorna, känns som att jag inte vill betala 400 spänn för nått som är fult. =)
Sen så kommer dom här skorna inte användas så himla mycket i sommar utan det blir väl mest sandaler eller tofflor.
Och på tal om det så köpte vi även ett par rosa små foppa-tofflor till Nathalii från Lindex med Brummelisa på (eller vad hon nu heter, Bamses fruga :P ) för 129 :- som Nathalii absolut ÄLSKAR!! Hon kutar omkring i dom hela tiden och verkar allmänt supernöjd. =) Dom är lite stora men ändå inte så stora som man kan tro, då den minsta storleken som fanns var 23.

Jaja, nog om pjucker nu. Lunchade ju med Tonny på donken, där mötte vi även Tina och Tias och lilla Isabelle. Nathalii fick sitt första Happy Meal någonsin men ville varken äta nuggets, strips eller äpplen. Som vanligt då det gäller Nathalii och mat med andra ord.
Tonny skulle ju tillbaka till jobbet ganska fort och efter ett tag så skulle även Tias tillbaka till sitt jobb, så Tina hängde med mig på stan.
Köpte inte så värst mycket, men förutom skorna så fick även en liten mjukishund från HM (som Nuttan blev kär i) och en uppblåsbar liten båt följa med hem. Hittade också en fin filt som jag tror att jag ska slå till på till lillebror, barbapapa och ränder, helt rätt enligt mig. =)

Nathalii 1,8 år & Isabelle 9 månader.



Nathalii pillar med nån ubåt hon fick i sitt happy meal, för att äta något är ju som vanligt helt otänkbart. Men Isabelle däremot fullkomligt vräkte i sig allt från strips till juice och äppelbitar. =)


Over and out!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0