Frusen storhandlare.

Idag stod storhandling på schemat, vilket är ett jäkla projekt i sig då vi månadshandlar (och då blir det en hel del som ska med hem) och dessutom inte har någon bil.
Som tur var så ställde mamma upp och skjutsade medans Anna följde med mig som barnpassare så att Nathalii inte skulle riva hela butiken innan vi var klara.
Handlandet gick relativt smärtfritt förutom att Nuttan blev lite less efter en stund (men det löste Anna genom att gå till leksaksavdelningen och terrorisera) och att jag fick en jäkla massa sammandragningar efter att ha kånkat på Nuttan en stund. Men som sagt, ingen större skada skedd. =)

Efter att mamma kört hem oss så hjälpte Anna till och snabb-packa upp frys och kylvaror så att jag kunde gå och lägga Nathalii sen. På grund av det minst sagt risiga vädret (regn och bara 5 grader) så var jag riktigt frusen, vilket resulterade i att jag tvärdeckade brevid henne. Sjukt mysigt och ibland känns det som att alla måsten får vänta ett tag så att man kan passa på att mysa till det lite i vardagen. :P

Känns skönt att ha handlingen avklarad nu, köpte dessutom lite grejjor till lillebror; bla blöjor och ersättning. Har ju tänkt att amma den här gången också men det känns ändå skönt att ha lite ersättning hemma ifall att det skulle krisa.

Nä nu babblar jag bara på, ska ta och städa undan lite leksaker ist. =)

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0