En typisk evighetskonversation hos Barbafamiljen.

Nutte ropar på pappa, jag säger att han är på jobbet.
Nutte - Jaaaaa....pappa...
Jag - Ja, pappa är på jobbet.
Nutte - Jaaa.....Nooooonnooooo!!!! (Mormor)
Jag - Ja mormor är också på jobbet.
Nutte - Jaaaa.....Jeeeeellen!!!!! (moster Ellen)
Jag - Ja men Ellen är ju i skolan.
Nutte - Jaaaaa....DaaaaaaaaDaaaaaaa! (morbror Daniel)
Jag - Ja Daniel är på jobbet.
Nutte - Jaaaa..... N-Aaaaannaaaaaa!!!
Jag - Men Anna är nog hemma hos sig.
Nutte - Jaaaaaa....
(en stunds tystnad)
Nutte - Paaaaaaappaaaaaaaa!!!
Jag - Ja pappa är på jobbet, han kommer hem sen.
Nutte - Jaaaa.... DaaaaaaaaaDaaaaaa!

Ja, ni fattar säkert.
and so on and on and on... :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0