Puh!

Har nyss tränat ett litet självkomponerat aerobicspass här hemma, jobbigt som tusan då jag inte tränat ordentligt sen jag blev gravid med Nathalii.
Körde bara 30 min men det räcker gott och väl till min pluffsiga kropp. :P
Nathalii tyckte iaf att jag såg rolig ut, hon skrattade som en tok och jag tror inte att jag kan ta det som en komplimang. =)

Känns faktiskt riktigt skönt att få använda musklerna till något annat än bära matkassar och kasta omkring busiga ungar. Ska fortsätta köra såhär varannan dag, väldigt praktiskt då jag har svårt att ta mig till gymmet på dagarna pga att jag är hemma med Nutte, och på kvällarna pga att jag jobbar.

Det är supersöta Alexandra som fått mig lite taggad till att ta tag i mig själv och min kropp.
Kolla in hennes blogg, den är hur bra som helst!

Nu blir det en snabbdusch innan Nutte ska sova, och om jag känner imin dotter rätt så lär jag få sällskap. =)



Kommentarer
Tonny

Härligt i se och läsa att du har kommit igång med något: )

puss älskar er puss puss.

2010-02-17 @ 19:00:36
URL: http://www.kladunk.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0