Dyrt fluff!

Ett par mysiga, fluffiga och varma tofflor skulle gärna kunna få bo på mina fötter just nu.
Det här huset är såååå dåligt tätat (byggt?) så det blåser rakt in vid både golv och fönster. Blir verkligen iskallt när det blåser ute.

Jag går alltid barfota hemma, både sommar som vinter. Men nu ger jag faktiskt upp, har typ ingen känsel i tårna längre. :S
Tofflor måste inhandlas bums, fast helst av allt skulle jag vilja att tomten kom med dom här finfina från UGG.


Fina va!? Men med sin inte lika fina prislapp på 1199:- så får dom faktiskt stanna kvar i affären om mitt konto får bestämma.
Tomten däremot borde ha råd med lite lyxig värme till mina fötter.... ;P


Kommentarer
Agnieszka-2barnsmorsan

De är så himla fina, och lika dyra!

Ja det är riktigt jobbigt med måltiderna här hemma... men kommer nog testa lite av de förslag som jag fått på FB, belöningssystem!

Hoppas ni får en fin jul!



kram

2010-12-22 @ 09:36:53
URL: http://agnieszka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0