Trouble in boobieville.

Jag har stora bröst, det kan vem som helst konstatera.
Att jag har jävligt stora bröst känns inte som någon nyhet heller.

Faktum är att jag har såpass stora tuttar att jag beslutat mig för att göra dom ganska så mycket mindre stora efter att jag ammat färdigt barn nr.2, oavsett om jag ska amma fler barn eller ej.
Jag är less på skiten helt enkelt.

Ett stort problem med att ha stora bröst är att man inte kan gå till HM, slänga fram 200 spänn och sedan gå därifrån med en snygg BH som sitter bra.

Istället måste man handla svindyra märkes-bh:ar på internet, vilket i sin tur resulterar i att man bara köper en ny bh i absoluta nödfall.
Allt det här betyder i mitt fall att jag ofta bara har en hel bh, vilket är precis lika jobbigt som det låter.

Igår gick den ena bygeln av i min för tillfället enda bh-jävel, skitkul!
Efter att jag letat på nätet i flera timmar så hittade jag till slut en som såg helt ok ut, var i rätt storlek och som jag förhoppningsvis ska få innan kommande vecka är slut.
850 spänn tack!
Så jävla surt.
Jag blir irriterad.

Jag hade sååå mycket hellre köpt en på rea för 50 spänn på HM, oavsett utseende.


Svindyr bh?



Kommentarer
Malin

I know the feeling....

2010-04-07 @ 10:18:20
URL: http://mmaalliinns.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0