Sovmorgon!

Natten har varit pest och pina för hela familjen då Nathalii har kliat sig som en galning och vaknat och gråtit och kliat ännu mera. Tycker fruktsnsvärt synd om henne och hoppas att vi ska komma på vad som orsakar det här så fort som möjligt. En barnläkare sa en gång till mamma att klåda är den högsta definitionen av smärta, och jag kan inte göra annat än å hålla med.
Hur som helst så får ingen av oss sova ordentligt när hon har det såhär, och imorse när Tonny klav upp så var hon så trött att hon inte ens lyckades lyfta huvudet ifrån kudden när hon försökte utan somnade som om i luften igen. =)
Fick en helt underbar sovmorgon till 9.30, med Nathalii mestadels liggandes på min bröstkorg. Supermysigt, så har hon inte legat och sovit sen hon var liten, liten bebis. (börjar verkligen längta efter lillepaddan nu) =)

Nu har vi ätit lite lunch och jag funderar på vad vi ska hitta på idag medans Nathalii leker i vardagsrummet.
Tycker faktiskt att hon är lite väl tyst där inne så jag ska gå och kolla o hon hittat på någe hyss. :P

Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0