Nutte tvärtemot.

Som jag sagt några gånger förut så brukar Nathalii sova kl.13 varje dag och då sova i 1½ till 2 timmar. Det brukar ta ca.30 sekunder för henne att somna och vi har i regel aldrig haft några problem med sovandet på dagarna.
Tills igår...!
Då tog det 3 timmar innan jag fick henne å sova, hon skulle bara fnissa och pussas och flamsa hela tiden och min ilska rörde henne inte för fem öre.
Idag vilade hon i 5 minuter, sen for hon upp som en raket och skulle busa. Hon verkade inte ett dugg trött så jag sket i att bråka utan lät henne vara uppe. Hon är fortfarande uppe och verkar inte alls trött, trots att klockan nästan är 4.
Var ska det här sluta? Ska hon redan sluta sova på dagarna? Hon som är så liten. =(

När slutade era barn sova på dagarna?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0