Hemlig blogg?

Många undrar varför jag inte bloggar längre, och en stor del av det beror på att jag inte kan skriva vad jag vill, när jag vill.
Det finns alltid någon som blir sur eller känner sig träffad

Det finns såklart andra anledningar också, såsom tidsbrist, idétorka och utebliven blogglust.
Men faktum är att jag väldigt ofta vill blogga om sånt som jag känner för stunden, även om det är ilska, elakheter och skvaller. Sånt här rör ofta folk som faktiskt läser min blogg dagligen, och om inte så finns det alltid en risk att nån som inte borde läsa skiten ändå lyckas hitta hit.
Det är alltså därför jag funderar starkt på att börja lösenordsskydda vissa inlägg.

Ni som har använt/använder er av lösenordsskyddade inlägg, hur tycker ni att det funkar? Är ni nöjda eller är det bara same shit?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0