Bad move..

Magsjukan har slagit till här hemma för 4 gången under en 3 veckors period. Och som vanligt så är det bara jag och Nathalii som blir drabbade, Tonny måste ha ett imunförsvar av stål. =)

Hur som helst så har jag inte mått hallontårta idag, vilket resulterat i att dagen varit matfri för min del. Åtminstonde fram till middagen, för då tyckte jag mig behöva lite käk, närmare bestämt pyttipanna.

Bad move säger jag bara, för fyyy va illa jag mådde efteråt; och vad illa jag mår fortfarande. =S
Nuttan verkar dock må bättre och fullkomligt vräkte i sig pyttipanna, känns som ett bra tecken.



Konstnären Nutte.
(notera det fina näsblodet hon målat på sig själv)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0