Äntligen Fredag!

Idag är det äntligen fredag och helgen nosar en i nacken. Härligt!
Nathalii bjöd dessutom på sovmorgon igen, till klockan 9 tyckte hon att vi skulle sova, och inte mig emot. :)
När vi gjort oss iordning för dagen och masat oss ner så tänkte jag baka lite bullar så att man har något mumsigt att mumsa på ikväll. Drog igång baket på en gång men fick en tvärnit; kardemumman är slut! =O
Paniik!!
Bullar utan kardemumma är inga bullar alls. :(
Nu löste det sig fint ändå då mamma kommer till undsättning om en stund. Mammor is the shit! =)

Passade på att luncha lite nu när bullbaket kört fast, makaroner och köttbullar blev det idag (rester). Fast jag fick mest bara köttbullar då det inte fanns så mkt mackisar kvar. :S
Nathalii åt nån makaron och en köttbulle, sen tyckte hon att det fick va nog, pös iväg till ett skåp och kröp in där för att pillra med termosar, matberedare och andra viktiga saker (betydligt viktigare än mat iaf).

Nä nu ska jag sluta snacka massa skit och ta å göra lite negerbollar i väntan på kardemumman.

Tjingepling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0