Sweet Dreams..

Drömde så konstigt inatt;

Nån jag känner hade en gigantisk fest, tror att det var Kicki och Anders men jag är inte helt säker, det var lite luddigt.
Hur som helst så bor dom jätte, jätte stort och typ alla som jag någonsin träffat är där.
Mina gamla klasskompisar, fadderklassen vi hade när vi gick i 1:an, Wikmans pojkar, Stina Norell och hennes kusiner, Tobbe å Peppe, Alex och Daniel, Prickard, min gamla brevvän m.m.m.m
Däremot så var inga av mina nuvarande vänner där, inte ens Kicki och Anders som jag tror hade festen.
Inte Tonny, inte Anna eller Amanda. Inte brorsan eller Tina.
Dom enda som är från "nutid" var Alex och Daniel.

Jaja, hur som helst så var det en hel del kära återseenden och hejjanden och kramanden i hallen och sen så bär(!) Peter Lundgren in mig i vardagsrummet där jag vinkar glatt till Alex. Peppe tycker då att det är en bra idé att lägga mig över en massa människor med huvudet i Alex knä. Jag protesterar vilt tills jag ser att Alex inte är Alex längre, utan Darin!!! WTF?
Jaja, han är ju trots allt första klassens lammkött så jag passar på att fråga om jag får känna på honom (why????) vilket jag får. Så jag ligger där, tvärs över en massa människor jag inte känner, med huvudet i knät på en Idol-kändis och petar honom i ansiktet som om jag kollade om han var en färdigjäst deg eller nått!?

Peppe sitter brevid och ger tummen upp och Darin berättar stolt att han inte rakat sig på 3 dagar. -Ohhhhh!! Säger jag och är helt ärligt imponerad.

När jag är i full färd med att smeka honom i ansiktet med mitt pekfinger och han dessutom njuter med slutna ögon som en liten valp som blir kliad på magen så vaknar jag förvirrad av en svärande Tonny som försovit sig.


Helt ärligt, det här är nog den sjukaste dröm jag någonsin haft.
Var kom det här ifrån? Varför bar min gamla barndomskompis omkring på mig på en gigantisk fest med folk jag inte sett på 15 år? Vad gjorde Alex där?
Och kanske det konstigaste av allt, varför ligger jag i Idol-Darins knä och petar på honom som om han vore nån slags allmän sevärdhet?

Nog för att Darin gärna kunnat få flytta in i min lördagsgodispåse, men han är knappast nån jag drömmer heta drömmar om.




Nu kommer Tonny få spunk, att jag är lite hemligt småkär i Travis Barker är helt okej för hans del; men att jag önskar mig en Darin i godispåsen är INTE okej i hans värld.

:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0