Planer idag.

Passar på att slänga in ett litet inlägg medans Nutte sover. =)
Så fort damen vaknat så bär det av ner på stan för inhandling av en sjuhelvetes massa presentpapper till Nathaliis födelsedagspresenter och även återlämnande utav en av hennes presenter då Anna och Danne lyckats köpa samma som jag. =)

Sen blir det dammsugning, golvtorkning och handling. Tårta ska också göras plus att jag måste baka lite. Kalas blir det ju inte förns i helgen men det blir ju ändå lite firande med familjen imorron så det är några saker som måste fixas.

Klockan 16 kommer mamma och passar lillpaj eftersom jag måste iväg på jobbet (eller jobben rättare sagt).
Imri först till kl. 21 och sen blir det VUAB i räserfart för efter det så ska jag hem och slå in en massa paket.

Tänk att min lilla, lilla skrutt fyller 1 år imorron! Helt sjukt.. =)

Ja, det är väl vad som händer idag.
Får se om jag hinner skriva nått ikväll, men det beror helt om det drar ut på tiden på VUAB eller inte.

Kräm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0