Lugna puckar.

Här hemma är det lugna puckar just nu, har bara lekt med Nathalii hela dagen förutom ett kort dataavbrott för räknings-betalning. =)

Har eg en hel del att göra eftersom jag åker till Stockholm snart, måste bla packa, tvätta (lätt årets största tvätthög), storhandla, jobba, städa, lämna grejjer på Erikshjälpen, gå på apoteket, ringa läkaren om nya recept, ring försäkringskassan + kommunen m.m

Oj, nu när jag skrev ner det så blev jag lite småstressad. :S
Måste även på BVC med Nathalii på Onsdag innan jag far eftersom hon börjat få små eksemfläckar på benen. =(

Men packa är det ingen idé att göra eftersom alla kläder ligger i tvätten, och tvätta ska jag göra imorron.

Handla och lämna saker på Erikshjälpen måste jag ha bil för så jag får se när mamma har tid att köra mig.
Telefonsamtalen + apoteket + jobb ska jag avverka idag, måste ändå på en långis med Devon så jag kan passa på att tralla till apoteket på samma gång.

Då är det bara städningen kvar och det får jag nog ta imorron för annars kommer jag inte hinna iväg på jobbet idag.

Nä ni, här sitter jag och slösar tid, måste sätta lite fart.
(blev visst inte så lugna puckar längre) :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0